Escalada a Gualba

A principis del 2005 en Joan Jorro i jo vam estar inspeccionant una zona a Gualba.
Inicialment vem obrir un parell de vies en estil clàssic (per sota i col·locant trastos)












Un any més tard i veient que no hi anava ningú vaig decidir posar uns parabolts a la que haviem obert i anomenat: "La petita joia" (6b aprox.) i aprofitant la "R" vaig equipar "La tètrica" (V+).



Vaig equipar un esperó força guapo però de difícil accés a peu de via (de moment t'has de despenjar des de dalt). La via es diu "Esperó Martí" (i si no fos per un pas llis surt un 6c+ o 7a guapo).



Plànol d'accés:





Des de Gualba agafar la pista que porta a Riells fins arribar a Can Prat on aparquem. Des de Can Prat caminar uns 15'-20' fins arribar a una corba molt tancada abans que s'acabi el camí. Des d'aquesta corba surt un camí (inici gens evident) que vam obrir i està fitat i ens durà fins a peu de via. Peu de via dolent.
Actualment hi penja una corda estàtica que haig de retirar.

Comentaris

Ferran Guerrero ha dit…
Merci, per penjar la info, molt currada, ara ja se on es, a veure si un día d'aquest hem deixo caure.

Que fa en Jorro?? escala?.

Si el veus donali records de paret meva.
Ignasi ha dit…
Està molt liat amb el ioga i amb altres històries. De tant en tant surt a fer alguna coseta. Hem quedat per veuren's un dia d'aquests i trepar una mica. Ja li donaré records.
Si hi vas ja em diràs que tal. Per cert, a Can Prat hi ha un bloc que ja t'agradaria tindre al pati de casa teva ;-)
Ferran Guerrero ha dit…
Explicam aixo de Can Prat, vinga va...
jajaja
Ignasi ha dit…
Si vas per allà et recomano que arribis fins a Riells per la pista ... ves mirant a banda i banda del camí ...
Mohawk ha dit…
Hola Ignasi!

En Joan Jorro m'ha parlat d'aquesta zona de Gualba i m'agradaria arribar-m'hi aquest diumenge, però tinc uns quants dubtes. En Joan m'ha comentat que te'ls pregunti a tu. Tens el meu mail al perfil del meu blog...

Com està la pista per pujar a Can Prats amb un cotxe estàndard?

En Joan m'ha comentat que és complicat trobar el lloc on deixar el cotxe i que entres directe a la casa?, algun problema amb els propietaris?

Trobaré el camí fitat?, porto el machete?

Es poden muntar per dalt o porto assegurador, ja, ja, ja...

Vinga, gràcies per tot!
Ignasi ha dit…
Acabo de veure aquest missatge... 15 anys més tard!
Em vaig penjar i fins fa res no havia tornat a entrar.
No sé si al final t'hi vas arribar. Més amunt d'aquestes vies es va equipar un sectoret amb unes 8 vies de 6a+-6b+. Si t'interessa m'ho dius i prometo contestar jajajaja

Entrades populars d'aquest blog

Ressenya definitiva Via "Teràpia vertical" a les Agudes.

Via "Teràpia vertical". Nova via a Les Agudes - Montseny

Tossal de l'obaga de la Font